Το πακέτο αναβαθμίσεων «κλειδί» που φέρνει η Mercedes στο GP Μαϊάμι


Η Mercedes θα εστιάσει κυρίως στην ισορροπία του μονοθεσίου, αφού αυτή φαίνεται να είναι η «Αχίλλειος πτέρνα» του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: LAT Images, Sam Bloxham for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd
  • 2/5/2024

Το GP Κίνας αποδείχτηκε ιδιαίτερα απαιτητικό για τη Mercedes. Η ομάδα από το Brackley αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες με την ισορροπία και τον ρυθμό της W15, με τους George Russell και Lewis Hamilton να τερματίζουν στην έκτη κι ένατη θέση, αντίστοιχα.

Πηγαίνοντας στο Μαϊάμι για τον πρώτο αγώνα επί αμερικανικού εδάφους για το 2024, η Mercedes ελπίζει να κάνει το «μεγάλο βήμα,» όσον αφορά την απόδοση μέσα στην πίστα, όπως τόνισε ο team principal της ομάδας, Toto Wolff.

Μιλώντας σε video που δημοσιεύτηκε στο κανάλι της Mercedes στο YouTube, ο τεχνικός διευθυντής, James Allison, αποκάλυψε ότι ο στόχος, μέσω των αναβαθμίσεων που θα λάβει η W15 στο Μαϊάμι είναι να να μεταμορφωθεί σε ένα πιο εύκολο στον χειρισμό μονοθέσιο.

«Η πρόκληση που θα αντιμετωπίσουμε στους επόμενους αγώνες είναι να προσπαθήσουμε να εξελίξουμε τόσο το στήσιμο του μονοθεσίου όσο και τα μέρη που θα φέρουμε, ώστε να βελτιωθεί η ισορροπία. Έχουμε πακέτα αναβαθμίσεων που έρχονται, αλλά και μέρη που θα διορθώσουν το πρόβλημα της ισορροπίας που μας δυσκολεύει,» είπε ο Βρετανός.

Ο Allison εξήγησε ότι η ασταθής συμπεριφορά της W15 είναι το στοιχείο που ωθεί την ομάδα να κάνει συμβιβασμούς, όσον αφορά στις επιδόσεις στην πίστα.

«Πηγαίνουμε από την Κίνα, που καταπονεί τα εμπρός ελαστικά, στο Μαϊάμι, μια πίστα που είναι στην ακριβώς αντίθετη πλευρά του φάσματος, αφού καταπονεί τα πίσω ελαστικά. Η πρόκλησή μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι δεν έχουμε επανάληψη της Κίνας σε ένα Μαϊάμι που είναι πολύ, πολύ διαφορετικό κι απαιτεί διαφορετικά πράγματα από το μονοθέσιο,» υπογράμμισε.

Εκείνος που έμοιασε να αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο πρόβλημα στο GP Κίνας ήταν ο Lewis Hamilton. Παρόλο που κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στον αγώνα Sprint, έμεινε εκτός συνέχειας στις κατατακτήριες του κυρίως αγώνα ήδη από το Q1, λέγοντας ότι αυτό ήταν αποτέλεσμα του ακραίου στησίματος που ακολούθησε η Mercedes πηγαίνοντας στις κατατακτήριες. Ο Allison δήλωσε ότι η Mercedes πρέπει να μάθει από αυτό το συμβάν, ώστε να μην επαναληφθεί κάποιο αντίστοιχο:

«Πρόκειται γι ακόμα ένα τριήμερο με αγώνα Sprint, κι αν μάθαμε κάτι από την Κίνα είναι ότι αν πρέπει να είσαι φιλόδοξος, να είσαι φιλόδοξος στον αγώνα Sprint και μετά χαμήλωσε τους τόνους για τον αγώνα της Κυριακής, παρά το αντίστροφο.

«Ελπίζουμε το μονοθέσιο να βρεθεί σε καλύτερη κατάσταση, ότι οι αναβαθμίσεις που θα φέρουμε στο Μαϊάμι θα μας βοηθήσουν σε ένα grid που έχει πολύ μικρές διαφορές στις κατατακτήριες. Στη μάχη που βρισκόμαστε, ακόμη και μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου μπορούν να κάνουν τη διαφορά κάποιες φορές, και μερικά δέκατα θα έκαναν τεράστια διαφορά. Ας δούμε πώς θα λειτουργήσει αυτό.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτό είναι το livery της Ferrari για το GP Μαϊάμι (photos)

Preview και πρόγραμμα GP Μαϊάμι: Πάρτι με τους Miami Dolphins

Επίσημο: Ο Adrian Newey αποχωρεί από τη Red Bull στις αρχές του 2025